Veganska nyheter

 
 
Okej, inga nyheter kanske men jag köpte allt det här för första gången igår. Är såååå nöjd. Glassen är helt underbar, även glasschokladen smakar precis som vanlig glasschoklad, påminnde tom om en glass jag åt som liten! Nötcrèmen har jag ätit en gång för flera år sedan, som lösgodis då och tyckte inte det var nåt speciellt, men som pålägg är det helt perfekt, kommer nog ändå äta nutella ibland när familjen har det hemma men annars så är jag nöjd med det här alternativet! Soygurten har jag inte smakat än men den är väl ungefär som Alpros yogurt skulle jag gissa. Och nu till färskosten, HELT JÄVLA UNDERBAR! Konsistensen är exakt som philadelphia, smaken är lite annorlunda, det är svindyrt, men värt det!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback