Just nu

Nu var det fan längesen jag skrev nåt riktigt på bloggen.
Har i alla fall haft det bra, trivs som fan på mitt jobb tack vare världens bästa kollegor som det nu bara finns en kvar av för dom andra har börjat jobba kväll. :(((


Fika med världens bästa Andreas.
 

Krogen har nog äntligen insett att jag alltid borde dansa hos dom även när jag inte har råd så jag fick ett krogkort typ helt utan anledning och helt oväntat, kan ha varit ägaren som gav mig det men vad vet jag. Just nu mår jag nog som bäst på dansgolvet så det där kortet gör verkligen stor nytta. 


Sabina och jag sov i min stuga häromdan och jag fick vakna till dom fina orden "Liiisa! Vakna det är ju för fan blå himmel ute!" och såhär ser det ut varje morgon när solen skiner, världens bästa sovplats!


Sket i att det bara är mars och gick ut såhär ändå.


Var på promenad med dom bästa i det fina vädret!
 

Klippte sönder en tröja som hade formen av en soppåse och är glad över att jag äntligen kan ha på mig sånt här #hejaveganlivetdugörmigsmalutanattjagbehöveransträngamig:)))

Livet är helt jävla okej just nu, jobbdagarna går fort, känns som att mina veckor består av måndag, fredag, lördag, söndag och om igen haha!

Längtar till sommaren, bada, sola, rejva, bada, sola, rejva... 2014 kommer bli awesome!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback