veganskt lösviktsgodis

Jag tycker att det är lite svårt att komma ihåg namn på lösviktsgodis så här kommer det en bildlista istället som kanske är lite lättare att komma ihåg. Jag kollade upp allting på www.vegokoll.se/vegolistan.

Det kan vara bra att ha koll på listan då vissa ingredienser byts ut ibland.



 


Tack för tipset!

Svar: inga problem! Kan vara bra att kolla upp innehållet ändå, som sagt så ändrar dom sina ingredienser och vissa saker kan innehålla bivax eller löss (jag är inte hel vegan så jag äter sånt ibland ändå).
Lisa Heinrich

2014-01-13 · 23:11:31

åhhhh kometer <3

Svar: jaaaa <3 fast i listan står det K bakom så det är väl löss i dom röda antar jag...
Lisa Heinrich

2014-01-14 · 08:57:54

Jag äter löss och bivax så det är okej ;)

2014-01-14 · 12:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback